GOT7’s Youngjae finally meets one of his favorite singers, Elliott Yamin

یونگجه تونست با آرتیست محبوب خودش الیوت یامین ملاقات کنه

یونگجه ی عزیزمون با کمک آگاسه ها تونست هنرمند و آرتیست محبوب خودش الیوت یامین رو ملاقات کنه

گات سون برای مدتی برای تر فن متینگ های جهانی خودش در آمریکا اقامت داشت و در اون زمان یونگجه طبق معمول هرشب که آهنگهای مورد علاقه ی ودش رو در اینستاگرام به اشتراک میزاره و به فنها معرفی میکنه ، پستی از آهنگ جدید الیوت یامین و سانجوی به نام Obvi  پست میکنه.

و این جرقه ای بود برای ارتباط این دو باهم !!

آگاسه ها برای سانجوی و الیوت کامنت میزارن و یونگجه رو به اونها معرفی میکنن و همچنین یکی از آگاسه ها ویدیویی از اجرای ۱:۳۱ یونگجه برای یامین ارسال میکنه و به اونها اطلاع میده که گات سون الان در لس آنجلس هستند.

سانجوی و یامین بلافاصله اعلام میکنند که دوست دارن یونگجه رو ببینند و باهاش همکاری داشته باشند. و سپس بعد از رد و بدل کردن اطلاعات تماس هم در توییتر یونگجه اونهارو به فن متینگ گات سون دعوت میکنه و این ۳ آرتیست همدیگه رو ملاقات میکنند

الیوت یامین خواننده ی ۳۸ ساله ی آمریکایی هستش که معروف ترین آهنگش Wait For You هستش (آهنگی که یونگجه برای اودیشن jyp خوانده بود)

یامین در فصل ۵ برنامه ی American Idol حضور داشت و نفر سوم شد.
برنامه ی امریکن آیدل فصل پنجم در سالن Pasadena Civic برگذار شده بود درست جایی که گات سون دیشب فن متینگ داشت.

همه چیز مثل یک تقدیر و معجزه اتفاق افتاد‌.اینکه یونگجه آهنگ این آرتیست رو بخونه و بتونه عضوی از گات سون بشه، اینکه با یک پست ساده توی اینستاگرام بتونن باهم آشنا بشن و اینکه دقیقا توی همون سالن بتونن همدیگه رو ببینن…
امیدواریم بتونن موزیکهای خوبی باهم منتشر کنن

———————

آپدیت اینستاگرام الیوت یامین بعد از ملاقات یونگجه

سلام بچها.دیشب یک اتفاق تقریبا خاص افتاد..! این داستانیه که در اون قدرت و اتحاد موسیقی به حقیقت می پیونده:
هفته ی گذشته آرتیستی به اسم یونگجه با پست کردن اسکرین شاتی از اهنگ جدید من و سنجوی به اسم Obvi با من ارتباط برقرار کرد…اون عضوی از گروه کی پاپی به اسم GOT7 هستش…

بعد از پیامهای مستقیم ما اطلاعاتمون رو باهم تبادل کردیم و او به من گفت که برای اودیشن قبولی در گروهش آهنگ من “wait for you” رو خوانده بود‌..
دو روز بعدش یونگجه مارو به فن متینگ گات سون که شب گذشته بود دعوت کرد. در مکان Pasadena Civic جایی که American Idol در فصلی که من شرکت کرده بودم برگذار شده بود….
از اون زمان تا الان من هرگز به اینجا برنگشته بودم…!
برای همین همینطور که در تالار قدم میزدم خاطرات شیرین به یادم میومد.
فکر میکنم چقدر این دیدار شگفت انگیز بود…مکانی که منو انتخاب کرد…مردمانی که من دیدمشون…کسانی که به من الهام و انگیزه …کسانی که شاید من الهام بخش اونها بودم و تحت تاثیر موسیقی من قرار گرفتن…
دیشب همه ی اینها اون لحظه جلوی چشمم مثل فیلم گذشت..!
خب…نیازی نیست که بگم ما دیدار فوق العاده شگفت انگیزی با یونگجه و بقیه اعضای گروه داشتیم…من میخوام از یونگجه تشکر کنم؛همچنین از گروهش و از تمام طرفدارانش که اتفاق دیشب رو ممکن کردند‌.! من همیشه سپاسگذارم..!

 

 

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*