۴۰ comments

  1. راستی کیپاپرا برنده شدن جایزه Billboard Award Speacial Artist توسط گروه فوق العاده BTS هم با دو روز تاخیر به همتون تبریک میگم…این اولین بار بود که یه گروه کیپاپ به این جشنواره راه یافت و تازه جایزه هم گرفت…یعنی یه افتخار خیلییییی بزرگگگگ برای جامعه کیپاپ،و جالبه بدونید این افتخارو با وجود خواننده های مطرح و بزرگی یعنی Justin Bieber & Selena Gomez و Ariana Granda بدست آوردند…!!!!!!!
    خیلی شگفت انگیز بود وقتی که آهنگ BS&T و Fire تو چنین اجتماع بزرگی پخش شد و همینطور صدای تشویق آرمی ها که باعث تعجب همه شده بود!!الان دنیا با یه دید دیگه ای به ما نگاه میکنه و این واقعا اتفاق بزرگیه… 😉 😉 ♥
    به امید موفقیت های بیشتر کیپاپ و بخصوص گاتسون دوستداشتنی خودمون..♥♥♥

  2. نگین جان ی هفته ای هس ک من ب زوور وارد سایت میشم کلی طول میکشه تا سایت لود بشه
    همون موقع هم رو سایتای دیگه امتحان میکنم اونا زود بالا میان فقط فن کافه گیر میکنه
    خواستم در جریان این موضوع باشی امیدوارم مسئله ی مهمی نباشه❤??

  3. به خاطر صمیمیت زیادی که بین بی تی اس وگاتسون وجود داره هم ارمی ها هم آگاسه ها به خاطر موفقیت هر دوگروه خوشحال میشن وهمیشه حمایتشون میکنن.
    واقعا دمشوووون گرم?

    1. درسته.کلا آگاسه ها باید جایزه ی صلح بگیرن .با همه فندومها دوستن و بی حاشیه کارشون رو انجام میدن 😀

    2. آره واقعااا…آگاسه ها همیشه با همه دوستانه رفتار میکنن…!
      اما این موفقیت BTS فقط مختص آرمی ها نبود…!؟!این یه موفقیت برای کل کیپاپ بود…مثل بازیهای تیم ملی میمونه؟!وقتی تیم ملی بازی داره مهم نیست طرفدار کدوم تیم داخلی باشی،موفقیتش برای کل تیم ها و کشورِ…!!!اینم دقیقا همونطوری؟!فن هر گروهی باشی این موفقیت BTS،موفقیت تو هم حساب میشه…!!!!
      اما خدایی آگاسه ها خیلی بی حاشینا!!!تو دعواهای فندروما من هیچ وقت هیچ آگاسه ای رو نمیبینم!!پیششش…قوربون خودمون برم که همیشه حامی صلحیم…!!!! 😀 😀 😀 😀

  4. BTSبابقیه گروه ها خیلی متفاوته شماها نباید اونارو بابقیه گروه ها مقایسه کنید اولا این موفقیت هم برای کیپاپ هم برای تلاشا واستعدادایی که داشتن اونا از یه کمپانی فقیر به این رتبه رسیدن وبااستعداداشون معروف شدن اونا با خیلی از گروها فرق میکنن قابل توجه???

    1. منظور؟ به نظرتون اینجا و این پست جای چنین حرفیه؟ لطفا بالغ تر رفتار کنید.ما اینجا از موفقیت همه ی گروها خوشحال میشیم.

    2. واقعا با دیدن همچین کامنتی برای پسرهای محترم بی تی اس بابت داشتن همچین فنی تاسف خوردم…شما با این کار فقط تفاوت شعور توی دو فرد رو نشون دادی نه تفاوت دو گروه رو..
      امیدوارم اونقدری بزرگ شین که بتونین با احترام و برخورد مناسب افتخار فندومتون رو بالا ببرید و تفاوتتون رو به رخ بکشید نه با تخریب و توهین،هرچند غیر مستقیم.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*