۳۵ comments

  1. سلام سؤالی داشتم درباره گات سون گفتند اگه در سایت فنکافه بپرسم به جوابم میرسم. برای همین مزاحم شما شدم.دوست من طرفدار دوآتیشه گات سون.دوستم نابیناست صدای گات سون را به خوبی میشناسه و اسمشون را میدونه اما درباره ظاهرشون و اخلاقیاتشون چیزی نمیدونه خیلی دلش میخواد بدونه هر اسمی و صدایی که میشناسه چه شکلی هست و خصوصیات اخلاقیش چیه.من نتونستم کمکش کنم میشه شما بهم بگین.واقعا ممنون میشم.ببخشید پیامم طولانی شد.

  2. یه سوالی پرسیدم ازتون اگه میشه لطفا جوابم رو بدین واقعا ممنون میشم.میدونم سوالم پیچیده و عجیب بود اما نمیدونستم کجا بپرسم.

    1. سلام عزیزم. شرمنده بابت تاخیر جواب!! راستشو بخوای از وقتی پیامتو دیدم برای بقیه ادمینا هم فرستادم و چندروز داشتیم فکرمیکردیم چجوری میشه بهت کمک کرد. و این به نظرمون رسید که بخش بیوگرافیو مطالعه کن. خیلیییی بدردت میخوره. و اگه بازم کمکی خواستی درخدمتیم?

  3. واقعااااااا از کمکتون ممنونم.امیدوارم همیشه موفق و مؤید باشین هم شما هم گات سون.از آشنایی با شما و گات سون خیلی خوشحالم.بابت اینکه بهتون زحمت دادم بازهم ممنونم و امیدوارم من را ببخشید از همه ی ادمین ها معذرت می خوام.?

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*