?GOT7NOW ] 아가새와 함께한 ۲۰۰۰일#]

دانلود وی لایو گات سون به مناسبت ۲۰۰۰مین روز دبیوت گروه به همراه زیرنویس فارسی

Vlive    |   ۷۲۰

Eng Sub   |   Per Sub

.

“درصورت حذف شدن لینک به اینجا مراجعه کنید”

۴۳ comments

  1. سلام خسته نباشید. میشه بپرسم مارک برای چی نامه عذرخواهی داده. من دسترسی به تلگرام و غیره ندارم و فقط از این سایت میتونم از گات سون باخبر باشم.لطفا جوابم را بدین.ممنون.راستی اشکالی نداره اگه سوالی داشتم و مرتبط با پست نبود در این سایت ازتون بپرسم.

    1. ?سلام دوستان عزیز
      دو روز از بیانیه جی وای پی و پست عذرخواهی مارک گذشته ولی خیلی هاتون میپرسید داستان چی بوده !!

      حقیقتا با کل فندوم (اگاسه های سراسر دنیا) قرار بر این بود که هیچ صحبتی با کسی در این باره نکنیم و حتی توی توییتر هم تمامی صحبتها پاک شد.

      به علت قراری که داخل فندوم گذاشته شد ماهم هیچ صحبتی نکردیم ولی اینقدررر سوال پرسیدین و بعضی جاها دیدم با فندوم های دیگه درموردش داره بحث پیش میاد پس ترجیح دادیم یه توضیحی بدیم که دیگه بیخودی یک کلاغ چهل کلاغ نشه!

      توی پست بیانیه جی وای پی نوشته بودم که این اخطار در مورد رسوایی های اخیر کی پاپ بوده!
      یعنی توی گروه چتی که چند وقت پیش خبرش منتشر شد و کل کی‌پاپ رو درگیر خودش کرده اسمی از شخصی به نام مارک آورده بودن. اما هیچ جا اشاره ای نشده که “مارک گات سون” !
      یعنی هیچ آدرسی از طرف داده نشده بود و طرف فقط گفته مارک!
      ولی عده ای از نتیزن های همیشه حاضر در صحنه که هیییچوقت مارک و گات سون رو نمیشناسن یکهو در اون لحظه فقط و فقط ذهنشون سمت مارک گات سون رفته. (بهتره بگیم هیترها)

      به همین علت شایعاتی در این باره توی توییتر راه افتاد که آگاسه ها خیلی سریع ازش جلوگیری کردن. همچنین چندتا از مجلات و خبرگزاریها توی همون ساعات اولیه مقالاتی منتشر کردن و اعلام کردن که منظور اون شخص توی گفت و گو های اون چت “مارک گاتسون”نبوده . و همونطور که گفتم تمام اون توییت ها و خبرهای اشتباه پاک شدن و اثری ازشون نیست!

      مارک هیچ کار اشتباهی انجام نداده و در این ماجرا فقط یه بی گناه بوده که بخاطر فشاری که نتیزن ها آوردن مجبور به عذرخواهی شد تا این ماجرا بخوابه و بیشتر از این کش پیدا نکنه!

      ?و اما از شما آگاسه های عزیز میخوام بعد از این توضیحاتی که دادیم، حالا که این ماجرا تمام شده و کمپانی هم بیانیه قطعی داده، همونطور که به آگاسه های دیگه قول دادیم دیگه هیچ جایی در موردش حرف نزنید!
      این ماجرا شوخی بردار نیست و طبق بیانیه جی وای پی کسایی که شایعه درست میکنن ازشون شکایت میشه چون چند روزه کاملا تحقیق کرده و بیگناهی مارک که حتی روحشم خبر نداشته کاملا ثابت شده. پس هرجایی دیدین در موردش دارن شایعه پراکنی میکنن و حرف نا به جا میزنن حتما و حتما برامون اسکرین بگیرید. اگه دیدین کسی داره در این مورد حرف میزنه و خبرچینی میکنه به ایمیل جی‌ وای ‌پی اسکرین شات بفرستین و اسم و آی دی اون شخص رو براشون ایمیل کنید.

      امیدوارم دیگه در این باره سوالی نپرسید و همه ی ابهامات برطرف شده باشه?

      1. ممنووووون بابت پاسخ گویی کاملتون متاسفم اگر باعث اذیت و زحمتتون شدم.

  2. سلام خسته نباشید.من ازتون قبلا یه سوالی پرسیدم اگه جوابم را بدید واقعا ممنون میشم. تشکر

  3. سلام خسته نباشید میتونم بپرسم چرا ویلایو ها رو جدیدا ادیت میکنن بعد برای دانلود قرار میدن؟این ویلایو و ویلایو استخر همش ادیت شده..من واقعا به خاطرش اذیت میشم..شما احیانا باهاشون در ارتباطین؟چند ویلایو هم بود که تهشو نشون نمیداد و تموم میشد.ممنون

    1. عزیزم حرفا میزنیا? چجوری در ارتباط باشیم با کمپانیا؟ جدید نیست؟ اغلب ویدیوها بعد از تموم شدن حذف میشن و دوباره آپلودمیشن. دسته ما نیست

  4. سلام وقتتون بخیر
    ویدیوها همشون پاک شدن امکانش هست دوباره آپلودشون کنید؟❤

  5. ادمین عزیز لینکی نیست برای دانلود??ممنون میشم این پست رو اپدیت کنید?

  6. ادمین عزیز لینکی نیست برای دانلود??ممنون میشم این پست رو اپدیت کنید?

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*